Stängt..

Japp idag när jag, Emilia och Ullis kom fram till FC i Svensta så var det stängt. Jaha tänkt vi vad gör vi nu då? Eftersom jag hade tänkt att äta min frukost på familje centralen och det inte vart så, så gick vi till fiket istället. Åt en stooor god macka:) Träffade även en tjej till där med en dotter som var en månad äldre än Kelly, så till henne ska vi på Torsdag och fika:) Det är såå kul att knyta lite nya kontakter! Även om jag är jätte nöjd med de vänner jag har, så är det alltid kul att få fler..

Efter vi suttit och surrat på fiket i nästan 2 timmar, så gick vi till Ica och handlade lite och sen gottade vi oss utan för i solen en stund.

Sen var det dags att bege sej hemöver för att hämta Alfons på dagis. Och till min stora lycka så följde Emilia och Ullis (med barn) hem. Emilia har ju jobbat som vikarie på Affes dagis, så hon och Ullis följde med för att säga hej och visa upp små söta barn!
Sen gick vi hem hit och satt ute och surrade ännu mer:) Alfons lekte i vatten pölar och Kelly klängde på sin mamma, precis som vanligt ;)

Efter vårat besök åkt hem stannade jag och barnen ute drygt en timme till, sen var det in och äta middag som gällde..

Nu har barnen badat och ligger och äter välling i soffan/sacco säcken. Badet var verkligen välbehövligt efter allt lekande i pölar och lera, men nu är dom rena, fina och världens gosaste!

image190
Emilia och Erik.

image191
Ullis..

image192
Lille Hampus tog sej en liten "power nap" i vagnen.

image193
Alfons äter choklad boll iklädd "ful mössan" som Mogge kallar den;)

image194
KEllan premiär gungade...

image195
Det var kul..

image196
..Super kul!!

image197
"Det som göms i snö, dyker upp i tö"..Uppenbarligen, för de här fynden gjorde Alfons på gården..

image198
Krypa, krypa, krypa...

image199
Alfons med sin käpp..

Välling slut..Trötta barn..Åter kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0