Sova?!

Kelly har sovit rätt så oroligt sedan hon la sej. Själv gick jag och la mej strax före 12, men tro INTE att jag kunde sova  :(
Fick för mej att det kröp någonting på mej hela tiden, började fundera om katterna hade fått loppor igen och att det var dom som kanske invaderat våran säng, så som dom gjorde hela förra sommaren. Trotts att vi avloppade dom fleeera gånger, så kom dom tillbaka...Båda mina ben var alldeles sönderbitna då, och eftersom jag fått ett bett av något slag på ryggen+ en jäkla klåda på boobsen nu, så började jag som sagt att fundera. Men nu har jag granskat hela sängen med ficklampa (kände mej som någon i CSI teamet medans jag höll på) och jag har inte hittat en enda loppa..Prisa gudarna! Så hjärnan har väl spelat mej ett "jätte roligt" spratt.

Så vad ska jag hitta på nu då?! Mitt i natten, jag borde sova! Men på ett sätt så känns det som om det inte är någon större vits att lägga sej, eftersom att jag kan slå vad om att Kelly kommer att vakna igen..när som helst...

Mogge slutar ju snart jobbet, så jag får väl ringa och stressa på han lite..

Ja, så nu vet ni vad jag gör mitt i natten   :(

Kommentarer
Postat av: Carro

Tokfia du ska ju sova =)

2008-04-23 @ 04:05:39
URL: http://dacarro.blogg.se
Postat av: Sajo

Gå och lägg dej människa!

Och andra Carro, vad är 04:05 för tid att vara vaken på?! =)

2008-04-23 @ 07:49:26
URL: http://www.nogg.se/sajo
Postat av: Mimi

Hoppas du får sovmorgon till 10 idag då! För den risken är ju stor med småbarn ;)

2008-04-23 @ 07:55:21
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0