Söndag, Måndag och dagen..

Efter som det vart fel på bloggen kommer här en liten sammanfattning på vad som hänt för spännande de senaste dagarna.

SÖNDAG: Klev upp åkte på loppis, där jag gjorde några fynd. 2 boddysar, 1 tröja, 1 byxa, 3 pyamaser till Kelly.
Till Alfons vart det: 1 långkallsong, 1 par mjukisbyxor, och ett ABC- lotto..Thats it!
  En dålig bild på fynden..

medans jag var på loppisen var tanken att Mogge och barnen skulle åka och handla på Coop, så vart det inte eftersom att Mogge glömde plånboken på pumpen, när han tankade bilen, och när han skulle hämta den, var den såklart borta. Så han rimgde och spärrade bankomat kortet och anmälde allt annat som borttappat.. 30 minuter senare ringer det en karl, som berättar att han hittat plånboken och att den finna att hämta i Torvalla..Så tack snälla du på Vete v 9  !!! Allt fanns kvar..

Efter den bravaden åkte vi för at hälsa på min pappa med familj, som just kommit hem från en 4 veckors lång semester i Thailand. Brun var dom kan jag tala om!
Alfons fick ett par shorts och en T-shirt som var super snyggt, Kelly fick en lampa som kommer passa kanon på hennes rum..Dom tyckte inte att det var någon mening att köpa kläder till Kelly, eftersom att allt är så "fjantigt" där så dom visste att jag inte skulle klä henne i det..TAck!!

image42 Alfons kläder från Moffa!

MÅNDAG:  Igår så var jag till tandläkaren, inga hål tack o lov! Efter det så åkte jag till Carro i Fåker för att hämta igen Alfons väska som jag glömde där i påsk.
Sen var det bara att burna mot dagis för att hämta Alfons, efter dagis följde Maria med hit med barnen en sväng.
Det var nog allt...

BArnen sover oroligt nu sen man ställt om klockan:( Varför ska man ställa om klockan?! Tänk på oss småbarnsföräldrar!!! KElly somnade inte riktigt först kl 21 och Alfons kl 20..Hur kul e det då?!
Hoppas det går bättre i kväll!! *Håller tummarna*

Idag ska jag och KElly på Familjecentrum i Svenstavik, träffa lite andra barn och mammor är alltid kul  :)

Ska ta och väcka KElly och sen ska vi åka!

I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0