Ska jag måsta väcka Kelly?!

Undra om det är så att jag har en liten dotter som håller på att ta igen lite sömn som hon missat de senaste 9 månaderna?!
Hon sover än och jag har bara behövt ge henne nappen en enda gång under natten, och då var det igentligen morgon (kl 06.00)...
Alfons vaknade efter jag hade hunnit duscha och gjort mej i ordning, så han sitter och surplar i sej sin välling nu. Han sov till 07.45 !!

Idag efter vi lämnat Affe på dagis bär det av till stan, jag måste hitta lite byxor till mej själv. Nästan alla min byxor är alldeles förstora nu och det är inte kul att ha på sej byxor som åker av rätt vad det är..

Nu måste jag gå och väcka lill gumman så hon hinner få i sej lite välling och bli på klädd inna vi måste bege oss!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hoppas du hittar byxor idag..kul att någon har för stora byxor, här e problemet tvärt om allt e för smått!!!:( Kram

2008-04-28 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0