shopping..Lite iallafall..

Ja, det vart som sagt stan idag efter lämning av Alfons..Lite fynd gjorde jag trots att det började bli väääldigt urplockat på rea-ställen. Men 4 par byxor, varav 3 st 3/4 byxor och en munkjacka för under 300 är väl inte fy skam;)
Det vart även ett par stövlar åt Alfons, jag sprang runt på varenda skoaffär i hela stan, men hittade inget som dög, eller så var det fel strl..
Men på väg hem från stan så kände jag att jag var tvungen att ha ett par stövlar till han inna jag åkte hem, så jag svängde in på Triconor och där hittade jag dom!! Super fina!
Jag och Kelly passade på att käka lunch där också, men det var inge gott :( Kelly tyckte visserligen det, men inte jag inte.
Var även in på Ö&B och köpte några fotoalbum, lite barnmat och annat smått och gott.

Vi kom hem lagomt till att hämta Alfons på dagis, så vi kom med bilen och hämtade han. Jag hade tänkt att städa eftersom det var lite halv tråkigt väder ute, men så vart det inte! Barnen var sura och griniga från det att vi kom hem, Alfons sparkade och slog Kelly fleeera gånger och hon skrek så klart (det är ju inge kul att bli slagen av storebrorsan heller!!)
Vi gick ut och inväntade Mogge som tack och lov jobbar dag den här veckan, så han var hemma strax efter 16 och då tog vi bilen till Svenstavik och köpte en varsin pizza (nyttig värre) men jag och barnen delade på en så igentligen så åt jag ju bara en tredjedel ;) Skitsamma hur mycket jag åt, gott var det iallafall!!

Och lite bilder:



image229
3/4 dels byxor ett par i linne och det andra i jeans..Båda i strl 36(!!!!) trodde aldrig jag skulle komma i den storleken igen (dom kanske var stor i storleken)

image230
Ett par 3/4 dels byxor (finare i verkligheten) och ett par lång byxor

image231
Billig!! Dyger att ha när det är varmt ute..

image232
Skor och stövlar till Affe. Skorna köpte jag förra veckan, men stövlarna idag..

image233
Väntar på pappa ska komma hem så vi kan åka och köpa pizza!

image234
Alfons i de nya stövlarna, som en gång i tiden (för typ 3 minuter innan bilden togs) hade VITA sko snören;)

image235
KElly vill prov åka traktorn!

Återkommer om jag har något mer att tillägga..

Kommentarer
Postat av: Mimi

Go-ungar!!

Vill ju träffa er snart, men det får vi oss om efter! VI har fortfarande ingen funkis-bil :(

Snygga stövlar du hittade!

2008-04-28 @ 20:07:34
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0