Seg...

Ända sen vi gick in förrut så har jag kännt mej yrslig. Nästan illamåeende, fast ändå inte..?
Kom just på att jag inte ätit något sedan mackan som jag åt på fiket förrut idag..Runt 10.30...Jag tror jag hittat orsaken..Eller jo! En choklad boll har jag ätit, men det är inte mkt att hurra för direkt..

...Så nu har jag värmt lite potatis soppa...

Var nyss upp till Alfons, jag trodde att han sov sen länge, men ack så jag bedrog mej.. HAn låg glatt och pratade för sej själv och lös upp som en sol när jag kom in..Satt där och pratade lite med honom och smekta han i håret (som han älskar när han är trött) tills jag såg att ögonen gick i kors på han och han höll på att somna, då gick jag därifrån och nu har han ver tyst sen dess :)

Ikväll är det ljustste kvällen på länge känns det som..Är rädd att Kelly kommer vakna fleeera gånger, bara innan det har skymt. Än så länge har hon vaknat en gång på ca1½ timme...

Känns bättre nu när jag har fått i mej lite näring iallafall..Skönt att höra för er som hann börja oroa sej för mej va ;)

Nu ska jag se efter om nån har hunnit uppdatera bloggen sedan sisst jag kollade runt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0