Prata..

Jag bara undrar när Alfons ska börja prata så att vi kan förstå varandra?!?!
Det kommer iofs ett ord här och ett ord där, men inget som han andvänder sej specielt mycket av..

Idag när vi satt i bilen på väg till Svensta sa han fleera gånger " hej då liza" (fast med hans dialekt då ;)) det är det enda som han har sagt med två ordi någonsin..Varför han sa just hej då Liza, det har jag ingen aning om, men sött var det!!
Liza är min syster för den som undrar :)
Sen i kväll sa han (efter att vi frågat flera gånger) "Hej då pappa" och mamma hjärtat smälter ju så klart på en gång! Go kille!
Han försöker ju säga min mamma och det brukar låta  typ så här:mimimimimimamma.
Och min pappa låter så här: pipipipipippa ;)

Han är ju bara fööör go!image236


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0