Paus i städingen!

Det har vart en lååång paus i min sk städning...Jag har inte ens börjat än  :/ Sitter och surrar med Mimi på MSN (www.mammamimi.blogg.se)  Har takida i lurarna..Fy fasen vad bra dom är! Kommer på mej själv sitta och sjunga som bara den, högt och ljudligt. Tur att barnen inte har vaknat av det..än...
Så vart det en gång när jag var ute och gick med Kelly, Takidas Curly Sue i öronen, Kelly sov och jag gapade för allt i världen..Så hon vaknade :(
Men den är sååå bra, bästa låten jag hört på väldigt länge faktiskt. De flesta låtarna på deras nyaste album är kanon!

Nä nu MÅSTE jag städa lite!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Försök du bara att städa!! Mohaha!!

2008-04-17 @ 22:06:44
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0