Nu har jag bakat..

Trodde jag köpt "bakgrejjer" så det skulle räcka, men så var det ydligen inte!
Jag har bara bakat 3 olika sorter, visserligen dubbel satts av alla 3, men redan är margarinet slut..
Inte för att det är så att jag gråter specielt mycket över det just nu, eftersom jag inte haft någon lust att baka, men när man ändå håller på så hade jag ju kunnat fortsatt ett tag till.
En sort verkar ha blivit riktigt misslyckad, tror inte att jag kommer kunna ta upp dpm från plåten utan att dom går sönder. Vad gick fel?!  Jag tänker ju inte slänga dom heller!

Alfons humör höll tyvärr i sej nästa hela kvällen:( Inte först Kelly hade lagt sej så vart han den där go killen som han brukar vara.. Så han fick vara go Alfons en halvtimme idag och sen var det natt även för han.
Hoppas innerligt att det ger med sej tills imorgon!

Imorgon ska jag och KElly hämta Emma efter skolan för att sen åka ner på stan och glo lite grann. Under tiden får Alfons vara hos min momma, han vill ändå inte gå på stan om han måste sitta i vagnen..

På Torsdag ska jag och barnen åka till Kälarne, äntligen ska det bli av och INGET ska få hindra oss!
JAg ska äntligen få se om Kälarne är så stort som en tätort ska vara ;)

Jag hann ta 2 bilder idag efter dagis innan kameran dog och innan "helvetet" brakade lös.
Så jag lägger så klart upp dom.

image145
Alfons och Alvin ute och gör byn..

image146
Killarna på väg ner till Falken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0