När kom våren??

Jag måste helt ha missat att våren är här! Eller är den här?? JAg är lite förvirrad över hela vår situationen..
I helgen vart vi ju "isolerad" här hemma eftersom vi hade besök hela helgen men i Torsdags när jag var ute så var det vinter, och idag när jag var ute och gick så så satt tranorna på läggdan, Tussilagon blommade och det var varmt!
MEn det är fortfarande rätt mycket snö ute... Så vad är det för årstid just nu..??Om man inte tänker på månaderna utan bara går på vad det är för väder ute..
Som sagt: Hel förvirrad..

Barnen sover iallafall nu och jag sätter mej som vanligt framför datorn..Vad ska jag annars göra?? Allt plockande var klart innan barnen la sej, och korten är inne i album (iallafall så långt som albumen räckte), tvätten är hängd..
Så jag blir sittandes här ett tag till som det verkar..

Kellan gick 6 steg idag (nej Mimi, jag säger inte bara det för att Vinga lärde sej här om dagen..) Jag sprang för glatta livet efter videokameran, men tro inte att jag hann få filma något inte..nej då!
Duktig var hon iallafall, för hon behöll balansen hela tiden ända tills hon vart feg och satte sej såå försiktigt såå på rumpan  :)

Nu ska jag ägna mej åt mitt substitut till "Big brother", läsa bloggar!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Vad gjorde du på kvällarna innan ni köpte datorn...??

2008-04-21 @ 19:35:44
URL: http://gardvall.blogg.se
Postat av: Joanna

jajje.. tyckte väl att jag kände igen henne.. :) hur är det med er då?

2008-04-21 @ 21:27:22
URL: http://nogg,se/joanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0