Men tack snälla männsika!!

Den bästa present jag fått på hela dagen, fick jag nog nyss när jag läste Mimis blogg (http://www.mammamimi.blogg.se/)
Vilken poet hon är!

Läs själva:
Caroline min lilla pärla
ståtlig som den vackraste sädesärla
stora damen, vuxna du
säkert mår du illa nu
av min dikt eller av allt fika
gör det samma, det känns nog lika
min tankar finns hos dig just nu
finast av alla är du!


Ja herre gud! Hur ofta får man en dikt så där bara?!...Aldrig, skulle jag vilja säga!
TAck snälla Mimi!!

Sen måste dessutom Mogge ha hört mina tysta böner om en pizza!
När Emma var här berättade hon för mej att dom ätit pizza. Kurr! Sa det i min mage. Eftersom vi hela dagen levt på kaffe och tårta, så skrek kroppen efter näring..Ja, jag vet, pizza är ju verkliegn såååå fyllt med näring. Men det var ju mat iallafall.. Så efter han skjutsat hem Evy hade han svängt in på Pelins och köpt en pizza till oss:). Så nu har vi ätit pizza och druckit folk öl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0