Mamma fyller 40!!

I morgon fyller min mamma 40 år. Det ringde hon glatt och påminde mig om, här om dagen.
Hon ville berätta vad hon önskade sej, och på önskelistan stod det:
Av Kelly- En hår klämma och av Alfons- en bröd kniv...
Men hallå! Du fyller 40!!
Jag vill ge något annat än en brödkniv och en hårklämma! ...Men vad..?

Jag ska till stan imorgon för att leta något, men kan inte komma på vad jag ska leta efter.
Vad ger man sin mamma när hon fyller jämnt?
Och vi är ju inte direkt stormrika heller..
Håller på att fundera på om man ska leta några köksstolar till henne, eftersom att allt sådant gav hon bort till röda korset när hon flyttade ihop med sin dåvarande sambo. Det är slut mellan dom nu.
Bord har hon alltså, men inga stolar.
Jag får kolla i morgon helt enkelt.


Inget bra är det på tvn heller, bara skit. Och inte kan jag sova heller.
Scrubs började 22.45 tror jag. Det är det ända programet som jag kan skratta åt tills jag får ont i magen, när jag tittar själv. Annars vill jag helst ha sällskap när jag tittar på komedier och liknande, ser liksom inget kul i att sitta och skratta för sej själv, det brukar bli ett tyst skatt invändigt bara. MEn inte med Scrubs inte!

Nä, soffan och tvn med bara skit på väntar, det vill man ju helt enklet inte missa   :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0