Lugn men trevlig dag.

JA, dagen innefattade 2 olika besöks skaror. Först kom mon farbror Stefan med frugan, och sen kom Emilia och Erik hit.. Jätte trevligt hade vi och surrade på som bara den, med bara små pauser för att hämta andan för att sen kunna surra ännu mer;)
Det är så kul att hitta nya vänner som man verkligen trivs med och sen är det såklart ett STORT+ att hon bara bor i grannbyn...nästan iallafall...

Min pappa har fortfarande inte dykt upp, eller ringt. HAn skulle ju komma idag, men som sagt så har jag inte hört något. Han är säkert kvar i stugan...?

Annars idag på förmiddagen så började jag att sortera "lite" foton (ca 500 st). Eftersom vi framkallat bilderna från internett så kommer tyvärr bilderna hem i allt annat än den ordningen som dom ska vara i. Jag har inte sorterat jätte noga, men åtminsonne dop bilder i en hög, 1 års kalaset i en hög, Alfons bilder i en och Kellys i en annan..Skulle jag sortera månad för månad skulle jag få sitta tills dödagar med fotona..
Så nu ska jag snart börja sätta in i album..
Och snart är det dags att framkalla fler bilder, så då vet man ju vad man har att göra i några veckor framöver...Sortera bilder...

Nu ska jag kolla om det är nån som uppdaterat sin blogg..Om inte, så ska jag böra med insättning av bilderna..

Kommentarer
Postat av: Mimi

Ååå vad jag känner igen det där med bilder! Vi har cokså ett antal hundra bilder som väntar på album, men så har vi inte framkallat sen i maj förra året heller... *PANIK*

Vi kasnke ska bosätta oss i nån stuga i en vecka alldeles själva och dona med album??

2008-04-20 @ 20:26:05
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0