Lever hon?!

Ja om det inte var för att Kelly har vaknat några gånger inatt, så hade jag blivit misstänksam. Det är så att hon sover fortfarande..? Skönt att kunna ta det lite lugnt med bara Alfons en morgon.'
Han sitter i soffan och äter vindruvor och tittar på Teletubbies, han gillar verkligen dom! Konstigt nog. Musik kanalen är nu mer ersatt av Teletubbies. Det var ett stort steg för Alfons att lämna Kim Halling (Tjejen han gillar bäst på The Voice chanel, det var lite kärlek där ett tag..) MEn när jag hör att han sitter och skrattar i högan sky, då vet jag att han har gått vidare  :D

Idag ska vi till mamma/momma/svärmor och gratta henne, innan dess ska vi handla lite grann (det jag missade igår) och hämta upp stolarna i Lit..
När vi kommer hem ska cykelstolarna monteras på, för imorgon ska här cyklas. Om det är väder tänkte vi försöka cykla till Oviken och hälsa på Evy..Skönt att kunna cykla för att motionera, istället för att vara ute och "torr gå" det är såå tråkigt ibland. Eller oftast.

Har jag lärt mej lägga in bilder, så ska jag banne mej göra det också! Här kommer några:

                

KElly, som levde.           Affe påStellas             Kvällsfika, med           Och lilla jag ;)
Nu är hon vaken.             motorcykel.                 välling på
                                           Stella tyckte han         köksbordet.
                                           skulle ha hjälm. 



Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Du måste lära dig att vrida på bilderna också...

2008-04-04 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0