Låg och funderade..

..Och kom på vad jag skrev i förra inlägget. Det var något i stil med att jag förstår dom som överger sina barn.
Tänkte bara tala om att jag ALDRIG, för allt i världen skulle lämna eller överge mina barn!!!!!
MEn visst förstår jag dom som inte pallar och ger upp. För det är jätte jobbigt att inte få sova.
Kom bara på att jag var tvungen att tillägga det. KAnske kan misstolkas annars...

För vem skulle vilja överge dessa söt nosar??
image136

image137

image138

image139

image140

image141


Inte jag iallafall!! Så än om jag aldrig skulle få sova!

Älskar mina barn mer än vad som går att förklara!
Fina barn får man leta..
Letar man riktigt, riktigt noga kanske man kan hitta någon som sover sämre än Kellan  ;)

Med det skrivet, så kanske jag kan sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0