Kelly sluta, snälla!!

Nu har Kelly vaknat till och från hela kvällen. Jag blir så less!!! Annars brukar hon somna "riktigt" när det börjar skymma, men inte i kväll:( Eller nu har hon vart tyst i ca 15 minuter, vilket är det längsta på hela kvällen, så jag håller tummarna att hon sover några timmar nu..Eller hela natten vore ju inte så dumt:)

image97
Kellan har blitt duktig tjej med gå vagnen! Hon skulle showa för oss i morse och gick genom hela vardagsrummet med en hand, den bilden vart inte överlagd från kameran och får därför vara!!

image98
Alfons slappar i soffan innan dagis..Teletubbies på tv:n så klart!

image99
Bus med pappa hos Evy...(Ja, Maria bilden är rätt vänd)

image100
KElly och Mogge hos Evy..

image101
Kellan premiär åt själv idag...

image102
Det gick väl så där :/


Det var allt jag hade att komma med..

Kommentarer
Postat av: Carro

Hon har ju inte fått lekt med Oliver idag det är ju därför =) O han har oxå hållt på vaknat tyst o snäll visserligen, men han ska ju helst sova =)

2008-04-09 @ 21:35:32
URL: http://dacarro.blogg.se
Postat av: Gärdvall

Haha! Jag hann undra lite där, innan jag såg Evy i bakgrunden.

2008-04-09 @ 22:03:25
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0