Inte satt jag och deppa för det inte..

Tanken var ju som sagt att vi skulle åka till Kälarne i dag. MEn eftersom banken klantat sej så vart det inte :( JAg bestämde igår att istället för att åka till Kälarne, så skulle jag sitta hemma och deppa idag.
MEn så vart det inte!
På förmiddagen ringde Maria och undrade om jag kunde skjutsa henne och hämta tillbaka bilen från verkstan. Det kunde jag så klart. Jag tänkte åka själv och lämna barnen hemma med Mogge, men ångrade mej straxt innan, eftersom jag kom på att Sandra var hemma med en förkyld Stella så klädde jag på barnen (varför ska dom ha tråkigt bara för att vi inte ha några pengar?!)och åkte dit istället. Mina barn är ju också lite snorig och hostig, så jag tänkte att det inte skulle spela någon roll. Tanken var att jag skulle ta en kopp kaffe och sen fara hem och städa lite. Men det slutade med att vi vart kvar där hela dagen...Kanske mest för att jag glömt radion på i bilen.. Så när jag packat in ungar i bilen för att åka hem, så startade den inte. Skit bil!! Ringde in till Sandra och sa att hon och Stella kunde komma ut och leka med oss tills Fredrik kom hem och kunde kabla igång bilen till mej..Så då vart vi ute tills Fredrik kom hem från jobbet, trotts förkylda barn. Det var såå härligt i solen!
Knäppte som vanligt lite kort.
Här kommer dom:

image155
Trötta barn myser framför en film..

image156
-"Jätte kjam!!" Som Teletubbies skulle sagt.

image157
Trött Kelly..

image158
KElly och Stella gosar.

image159
Åhh vad varmt och skönt det var idag!

image160
Släng puss!

image161
Fina barn!

image162
Det blir så fina bilder ute, så man får passa på att knäppa massa kort då :)

image163
Titta vad fina bilder det blir ;)

image164
Verkligen JÄTTE fina..

image165
Barnen blir iallafall fina!

image166
KElly har sovit 2 hela nätter i rad..Eller bara vaknat en enda gång per natt iallafall. Det är bra!


Nu ska jag städa inför städningen som jag ska ha imorgon, så att det är rent och fint när vi får besök i helgen..
Tänkte att det bara ska vara golven kvar i morgon, allt annat ska göras ikväll innan jag lägger mej! Så nu åker hörlurarna in i öronen och Takida på högsta volym!!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Go-barnen då!!! :) Sååå söta!

2008-04-17 @ 21:03:07
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0