Hur mkt kan man ta?!

Jag städade för ca 1½ timma sen. När jag nu efter maten skulle ta upp matrestena från golvet med disk trasan (Ja, jag andvänder samma trasa som på bordet. Äkligt för vissa, men fullt normalt för den normal-äkliga 2 barns mamman..Eller?) Tror då att jag bara ska få upp matrester, men icke! " gigantiska dammråttor följde med. VArt kom dom från?! JAg städade ju nyss!!

Sen medans jag stod och plockade i och ur disk maskinen kommr Alfons och ger mej något. Vad jag trodde var ett grus, visade sej vara nåt som levde! VAd det var vet jag inte, för med ett skrik slängde jag den och jag vet inte vart..Ryser bara jag tänker på vad det kan ha vart. Tänk om det var en spindel..Blä! Och tänk när jag hittar den!

sen medasn jag torkar bordet, ser jag att Alfons kommer och tuggar på något. Kollade vad det var och det visade sej vara ett kex som jag sopade upp för typ 3 dagar sen, som sen dess har legat i sop skyffeln. Tänk vad mycket annat äkligt jag har sopat upp innan och efter dess...

Så frågan är: Hur mycket äkligt kan man ta som vanlig människa? Sånt där är jätte äkligt för mej!

kan även tillägga att kelly tuggade på ett andvänt hundben förut idag....ännu mer blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0