Hur har den här dagen sett ut då?

Jo, ungefär så här:

image237
Välling innan dagis.

image238
På väg till dagis.

image239
Trött Kelly på FC i Svenstavik. Innan vi for dit tog vi en prommis runt byn.

image240
På FC var även Hampus och Erik.

image241
Hampus liftade med KElly när vi tog en promenad till Apoteket, ica och skoaffären

image242
Erik sov gott i sin vagn...Så länge den rörde sej ;)

image243
Efter vi vart i Svensta följde Emilia och Ullis (och deras barn) med hem hit och fikade lite. Jag gav dom lite barn kläder som jag har haft svårt att skilja mej ifrån, men som annars bara ligger i källaren och blir förstörda. Hoppas dom kommer till andvändning!
KElly provade sina nya skor som jag köpte åt henne i Svenstavik idag, hon verkade gilla dom :)

image244
Långt ifrån (väldigt långt ifrån) de finaste skor jag sett, men dom var lätta, stadiga, hyffsat billiga och i strl 19 precis som dom ska vara, å dom fick duga för ett tag. Hon lär väl snart växa ur dom så jag kan köpa nya snyggare pjucks åt henne ;)

image245
Alfons tyckte Kelly skulle ha Peltor lurarna på sej nu på kvällen (hmm kanske för att han skriker så högt han tyckte det. Ville skona syrran från tinitus. Smart kille;))
Och hon var inte bangen på att ställa upp och ha på sej dom inte=)

image246
Alfons med ballongen han fick på Olivers kalas i Fredags...Den gick sönder en halv minut efter jag tog bilden.



Annars har vi nog inte gjort så mkt annat idag. Jag och Alfons var ut och cyklade en sväng efter middagen, men efter som hjälmen jag köpte till han är alldeles för liten, vågade jag bara cykla lite granna på byn..
Nu sover båda barnen. Bägge två vär trötta tidigare än vanligt ikväll. Undra om dom känner på sej att dom ska upp extra tidigt imorgon? Alfons ska vara hos gammelmomma medans jag och Carro drar iväg till Sundsvall;) Och eftersom Mogge ändå ska in på jobbet så får Alfons åka in med han från morgonen, dvs att dom lämnar hemmet kl 05.00. Liiite väl tidigt enligt mej, men han har ju möjlighet att sova i bilen eller hemma hos gammelmomma under dagen. KElly får vara hos Evy, så hämtar Mogge upp barnen efter jobbet...
Så i morgon är jag BARNLEDIG!!!

IKEA here i come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0