Hemma från Svensta....

Idag efter dagis lämning fick Kelly sova en stund i vagnen och efter det så for vi till Svensta på familjecentrum.
Kul att träffa lite andra barn och framför allt vuxna!!

Lille Erik och lille Felix fick små presenterna som jag köpte till dom igår och jag tror (hoppas) att dom vart uppskattad :)

Lägger upp några bilder som jag tog idag..Vill ni inte att jag lägger upp bilder på era barn, så är det bara att säga till så tar jag bort dom..MEn dom är ju sååå ssöta dom små!!

  Kelly trött och sliten..Vilmer i bakgrunden..

  Lille Erik..Go knul..

  Hampus i mammas knä...

Det var så klart massa andra barn där också, men jag var för sen med at ta fram kameran  :/

Snart är det dags att hämta Alfons på dagis, och efter det ska vi vara ute tills middagen. Vilket väder vi har idag! Hoppas för guds skull att det håller i sej!! JAg vill ha sommar nu!! Helst nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0