Grattis Oliver !!

Idag har vi vart på stan, om än en väldigt snabb och jobbig tur, så har jag vart på stan.. KElly var oerhört missnöjd hela tiden på stan och ingenting dög åt henne..Den eventuella förklaringen skulle kunna vara att hon hade en hårnål i blöjan som stack rätt in i ena skinkan på henne *lilla gumman* Så man kände sej en aningens dum efter man upptäckt det.
Så det vart inge annat än ett par skor till Alfons på stan..Dock inte stövlar och galonbyxor som tanken var :/

Efter stan så åkte vi på Willys och handlade käk, sen bar det av till barnens hus för att köpa present till
Oliver. Klossar vart det.

Åkte till min momma och fikade och inkasserade försenade födelsedags presenter av både mamma och momma. Så nu har man presentkort på klippning och ännu mer pengar :)

Sen var det gasen i botten för att hinna äta tårta hemma hos Oliver innan den tog slut. Vi hann dit innan den var slut ocg gott var det !!

Jaha, vad gjorde vi sen så..?

..Jo vi åkte hem till Evy, drack lite kaffe och sen for vi hem och gav barnen mat och strax därefter var det dags för kvällsfika och pyamas. När Kelly var lagd, så tog jag på mej Mp3:n och gick ett varv runt byn, det behövdes säkert 3 varv för att väga upp allt slisk och gott jag ätit idag. Men men, ett varv fick det bli och det får duga för idag ;)

Nu ska jag läsa bloggar och titta på "Talang"...Det enda jag vill se är igentligen barnen som uppträder, dom är ju sååå söta och duktiga!

HAde tänkt att lägga upp lite bilder från idag, men eftersom Mogge håller på att ladda hem film, så går det sååååå långsamt och det tålamodet har jag inte..


Kommentarer
Postat av: Mimi

Men herregud!! Vet inte ni att det är olagligt att ladda hem filmer?? Det skulle aaaaldrig vi göra!

2008-04-25 @ 21:00:55
URL: http://mammamimi.blogg.se
Postat av: macknow

Va!? Nej jag menade att vi hyrde en film!! Det är något fel på datorn bara, det är därför det inte går att lägga upp bilder ;) Jo, jag lovar!!
Skulle väl ALDRIG i hela mitt liv göra något så olagligt :)

2008-04-25 @ 21:13:59
URL: http://macknow.blogg.se
Postat av: Carro

Oliver tackar så jätte mycket för dom fina klossarna han prov åt en förrut o den verkade smaka mumma =) själv har jag ned räkning tills på Onsdag o då SKA vi iväg :P

2008-04-26 @ 01:56:16
URL: http://dacarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0