Grattis Alvin 2 år!!

Ja det var det närmaste jag kom att fira Alvin idag, men imorgon ska det bli!

 Alvin som tomte på lucia tåget på dagis..


Tänk vad tiden går fort!
Eftersom att Alvin fyller 2 år idag, innebär det att Alfons blir 2 om ca 1½ månad, herregud!
Dagen gick så himla fort iallafall. Först stan med sandra, sen skjutsa Evy till Fröjdholmen för att ta emot sin postkodsvinst-10 000:-
Både Evy och hennes syster Susanne vann 10 000:- var. Grattis grattis!
   
          Evy             och           Susanne 
 visar stolt upp deras vinst check! Mall grodor ;)


          JAg och Sandra på stan idag. Även om det vart lite stressigt så var det underbart att komma hemifrån ett tag. Både jag och Sandra kom från stan med ett gäng påsar, för gud vilken rea det var överallt, och ni som känner mej vet ju hur lyrisk jag blir av att se ett rea ställ ;) TAck för idag Sandra! Måste göras om snart!!

  Muggar och en billig döskalle napp till kelly coh Alfons.

  Några plagg till Kelly.

  Och så klart några plagg till Alfons.

   Jag vart inte lottlös heller ;)

  Som sagt: Inte lott lös :D

  Efter vi frysit fötter och andra kroppsdelar av oss på fröjdholmen åkte vi hem till Evy och mötte upp både Mogge och barnen och Emma med familj där för att äta pizza och dricka kaffe.

Sen äntligen bar det av hem med två (vad vi trodde) trötta barn, men så var tydligen inte fallet. Inte först kl 20.30 somnade båda barnen..Så nu inväntar jag natten som mest troligt kommer att vara lika vidrig som den vart dom  senaste nätterna..

Det var det jag hade att komma med för idag.
Ha det så gött !!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag idag? :)

2008-04-12 @ 21:26:38
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: mims

ha en trevlig kväll!

2008-04-12 @ 21:41:47
URL: http://mims08.blogg.se
Postat av: Gärdvall

Det är bra att du fyller på nappförrådet lite...
Coola byxor till Alfons!

2008-04-12 @ 23:32:02
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0