Förlåt Mogge!!!

Det var inte Mogge som förlagt kameran..Det var jag *skäms*
Det värsta av allt var väl ändå att jag inte lagt bort den, utan lagt den precis där jag vill ha den, i skötväskan..
Jaja, får väl ta igen alla kort jag missat att knäppa imorgon..Prova iallafall.

Imorgon ska vi in till stan för att handla och så ska Mogge hämta ut sina premiär linser, han är tydligen less på att ha glasögon.
Medans han är och fixar det så ska jag och Kelly springa på jakt efter bra galon byxor och stövlar till Alfons(han får vara hos gammelmomma under tiden) Galon byxorna han har nu läcker som ett soll och stövlarna har spruckit så dom läcker också  :(
Men tack och lov så fick man ju massa rabatt kupponger från KappAhl idag. Prefekt!
Ska även hitta en present till Oliver som fyller 1 år i morgon. Grattis i förskott!
Så efter allt är inhandlat så åker vi till Fåker för att uppvakta stor killen..

Det var allt för den här gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0