Finväder, men ändå sitter jag här och bloggar.

Jodå, solen skiner och barnen sover, så jag tänkte passa på att göra ett "ryck" på datorn.
HAr inget roligt att komma med, men jag har inget att göra heller och då brukar det sluta med att jag skriver något här på bloggen :)

Idag hade jag tänkt att jag och barnen skulle ta en utedag i Fåker tillsammans med Stella och Sandra, synd bara att jag inte hade meddelat dom om mina planer tidigare. Dom hade nämligen redan planer för dagen :(
Fast att jag och Sandra satt en bra stund i telefonen för att komma på hur vi skulle kunna få ur henne ur planerna dom redan hade, så kom vi inte på något bra. Så det får bli en annan dag helt enkelt.

Istället åkte vi till Evy för att lämna tillbaka krattan som vi lånat av henne i fjol sommar och passade på att åka in på Granngården och köpte oss en egen. Så nu ska Mogge ut och kratta våran lilla skogs plätt och jag ska väl vänta på att barnen ska vakna så att vi kan gå ut och leka..

Här kommer lite bilder från gårdagen.

image201
Oliver ligger på gräset och myser.


image203
Kellan på gräset..

image204
Carro sitter och gottar sej i solen :)

image205
Oliver öppnar paket med pappa Micke.

image206
En nyvaken halv blyg Alfons i pappas famn.

image207
Föedelsedags barnet!

image208
Mmmmm, choklad kaka!!

image209
Fortfarande lite blyg, men det vart liiite bättre när man fick sej en ballong :)

image210
KElly bjöd upp nallen till dans...


Det var det..

Kommentarer
Postat av: Desirée

Vilka goa barn ni har. :) Såg riktigt mummsigt ut med choklad. hehe

2008-04-26 @ 21:13:17
URL: http://glitterfia.blogg.se
Postat av: Carro

Carro!! du lyckas verkligen få till dom snyggaste korten på mig...

2008-04-27 @ 03:56:27
URL: http://dacarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0