Ett mycket välbehövligt....

...Städ ryck, fick jag när vi kom hem från mamma. Så nu är här dammtorkat, dammsugat och skurat!

Trevligt var det hos mamma iallafall, fick både smörgåstårta och grädd tårta..MUMS!
Mamma vart jätte glad för presenterna och tyckte det var alldeles för mycket. Själv tyckte jag att det kändes sniket att ge något begagnat.
Alldeles lagomt med folk var det där med, bara jag,Mogge, KElly, Alfons, mamma (såklart!!), min momma, Tim, Liza, Martin (Lizas kille) och min kusin Emelie..

Har inte så mkt mer att skriva, men här kommer lite bilder från dagen:
  Trött Alfons på väg till Lit för att hämta syolarna..

  En inte lika trött Kelly..

  Mamma öppnar presenter..

  Kelly i tunikan som min momma sydde till min mamma när hon var liten. Rätt frän tycker jag!

  Snyggaste killen i världen!

  Morbror Tim och Affe..

  Pappa och Alfons

  Mamma och Alfons..

  Momma och Kelly..


KElly sov en stund medans vi var där, därför är det inte så många bilder på henne...

Nu ska vi titta på Talang på 4:an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0