Endast 1 gång..!

I natt vaknade Kellan bara en enda gång! Det är ingenting mot för hur hon har vart den senaste tiden!
Dessutom somnade hon utan skrik och gnäll i går kväll när jag la henne :)
-Så Sandra, du hade rätt! Tur att du tror på Kellan åtminstonne..

Morgonen har vart desto jobbigare istället. Bara gnäll på Kelly och gud nåde mej om jag skulle gå mer än 3 steg i från henne.
Inte nog med det, så kollade jag fel på klockan när vi klev upp. Jag trodde den var 7, men det visade sej lite senare att den tydligen bara var 6. Visst kan jag kliva upp klockan 6 om Kelly sover näst intill hela natten, men då kan jag väl se det på en gång då, istället för att märka det en timme senare. Nu vart ju morgonen jätte lång innan det är dags för dagis.
Efter jag lämnat Alfons far jag på affärn och köper mer margarin så att jag kan stå inne och baka i det här fina vädret idag  :/ Kändes verkligen jätte roligt...Not!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Vad härligt!!! Hoppas hon fortsätter så! Hon verkar följa precis i Vingas spår :)

Hoppas du ser rätt på klockan i m så du slipper ha ett sjuhelsikens humör här ;)

2008-04-16 @ 08:10:47
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0