En snarlik lista, men jag hade inget att göra..

Jag kommer från: Östersund
Jag är just nu: Trött som bara den!
Hur gammal är du: 23..På Lördag.
Tycker du om någon just nu: Flera stycken, men mest Alfons, Kelly och Mogge.
Om sex månader: är det väl förhoppningsvis sommar va?!
Jag samlar på: Rat, barn kläder, nappar, napp flaskor
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sandra....Som vanligt;)
Gillar du golf: No no no!!
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: Japp.
Hur svarar du i telefon: Ja, det är CArro.
Är du ensam nu: nej, inte om katten som skriker här bredvid räknas..Och barnen som sover...Annars, ja.
Vad ska du göra ikväll? Läsa bloggar..
Vad ska du göra imorgon: vara med Emma på stan!
Var vill du bo när du blir stor: Kövra så klart..fast jag hoppas ju på att bli liten ;).
Är det okej att gråta: Så klart!
När grät du senast: I natt, av frustration!
Vilken årstid tycker du bäst om: sommaren,!
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja, men vi betalar ju så klart för det :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Renovera både huset och mej själv.
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen typ en helg morgon: Mellan 6 och 7.
Har du piercing: Öronen.
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: Inte fler tror jag..
Solar du ofta:Det händer väl..
Är du bra på att laga mat: Det duger väl.
Gillar du att dansa: ja, men jag kan inte.
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: Som ett kylskåp.
Vad dricker du helst när du är törstig:  Vatten
Vilken är din favorit glass: VEt ej..
Tror du på ett liv efter: Nej
Vad äter du helst när du ser på film: HElst allt onyttigt, men gör det inte s å ofta längre.
Lever dina föräldrar tillsammans: nej
Om de inte gör det, vart bor dom: Lugnvik och Torvalla
Är du morgon eller kvälls människa: Varken eller.
Vilken ögonfärg har du: Blå
Vilken hår färg har du natuligt: mellanblond

Vilka hår färger har du haft: Det mesta..
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp
biter du på naglarna: Nej fy! det är äkligt!
Är du beroende av något: Barnen och Mogge..
Röker du: Jo.
Hur ofta tränar/motionerar du: Nästan varje dag
Senaste låt du hörde:  here we go again- White snake (tror jag)
Vad gör du på helgerna: Är med familjen.
Brukar du bädda sängen: bara när jag vet att vi får besök
Hur många timmar sover du på en natt: mellan 2 och 5 kanske...Om man räknar i hop allt.
Senaste bok: Pojken som kallades Det.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Jajamensan!
Vad var det senaste du sa: Ma råkes, hej då.
Önskar du att du bodde någon annanstans: NEj, men att man kunde flytta Kövra nån mil närmare stan..Dyrt med bensinen.
Vem kramande du senast: Alfons
Saknar du någon nu: nä, faktiskt inte.
Hur många lampor har du i ditt rum: I rummet jag sitter i nu finns det 7 stycken.
Vem ringde dig senast: Mamma
Gillar du att slåss: Nej!
Var du glad igår: Nja..
Vad är din favoritfärg: svart...om man tänker på kläder.
Sminkar du dig: japp
Känner du dej värdelös: Som mamma ibland, ja!
Brukar du tänka på självmord: NEj!!


Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Tror du verkligen att sommaren räcker till mitten av oktober...?

2008-04-16 @ 14:54:35
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0