En riktigt slapp dag =(

Eftersom att båda barnen är snorig och hängig så har det blitt en väldigt lugn och tråkig dag idag. Vi som hade tänkt att hälsa på Mimi med familj idag ända borta i Kälarne, ni vet den där tätorten  ;)
..Och om inte det hade blitt av så skulle vi hälsa på Emilia med familj *suck*
Får se om vi tar oss iväg till Alvin och gratta han i eftermiddag iallafall.

När Alfons är förkyld så blir han täppt i luftrören så man måste oftast ge honom Ventoline, det har vi fått gjort både idag och igår. Han blir andfådd bara av att klättra upp i soffan eller av att gå ett varv i vardagsrummet, stackart liten. Därför känns det lite trisst att åka i väg någonstanns.

Imorse klev vi upp kl 7 som vanligt, men redan klockan 8 var KElly trött igen. Jätte trött. Så jag provade att lägga henne i hennes säng inne, och hon somnade nästan på engång. Så jag passade på att lägga mej en stund jag med, eftersom att jag trodde att hon skulle vakna igen efter drygt en kvart, som hon brukar göra när hon sover inne. MEn 1½ timme senare vaknade jag av att min telefon pep hela tiden, så då klev jag upp och åt frukost med Mogge. Det var skönt att ta sej en tupp lur vill jag lova!

Funderar om jag ska dra dammsugaren ett varv här nere nu när båda barnen ändå sover..Inte så kul, men vad ska man annars hitta på?

Återkommer säkert senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0