Efter ha läst en kompis blogg, så var jag åxå tvungen..


Din ålder borde vara 43.2 år enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Klicka här för att bjuda in dina vänner att också göra testet

Vuxenpoäng: 22.7

 

Inte nöjd med resultatet? testa dig igen nedan!
1. Vad föredrar du för resmål?
 Hultfredsfestivalen
 Kos
 Kina
Husvagnen till Österlen
2. Har du varit påverkad av alkohol?
 Nej
 xJa
3. Är du oskuld?
 Ja
 xNej
 Beror på hur man räknar..
4. Hur ser din jobbsituation ut?
 Pluggar
 Jag är en slacker, gör inte många knop om dagarna
 xSöker jobb eller jobbar deltid
 Fast jobb
5. hur dricker du ditt kaffe?
 Svart som natten
 xMed en skvätt mjölk/ en sockerbit
 Latte med massa socker
 Usch hellre saft
6. Har du krukväxter hemma?
 Nej
 xJa, men bara döda eller konstgjorda.
 Ja och jag kommer ihåg att vattna dem ibland.
 Jag älskar och vårdar dem ömt.
7. Har du barn?
 Nej
 ja, fast det var inte meningen
 xJa, det är underbart! men nu får det räcka
 Ja, hoppas på flera!
8. Är du gift?
 Nej, som tur är.
Förlovad
 Ja
 Ja, flera gånger
9. Är du Sambo?
 Räknas mamma och pappa?
 Nej, men jag spenderar de flesta nätter med någon annan
 Ja, det var inte min idé dock
 xJa, det är underbart!
10. Har du någon gång varit bitter för du missade "Så ska det låta"?
Nej, jag har bättre saker för mig på helgerna
 Ja, men bara för att Linda Bengtzing hade medverkat
 Ja, sen Peter Settman tog över måste det ses!
 Har aldrig missat det! Peter Harryssons ord är lag!
11. Börjar du tycka att Björn Hellberg är sexig?
 Nej
 xVem är det?
 I rätt ljus har han en viss charm
 Ja, onödigt vetande om tennis gör mig alldeles varm inombords.
12. Är parmiddagar ett återkommande moment i din vardag?
 Nej, jag är singel.
 Nej, det är en forcerad umgängesform!
Det kan vara trevligt med rätt par.
 Parmiddagar är enda sättet att visa för alla singlar att vi som har någon kär är lite bättre andra.
13. Bryr du dig om att titta i de röda pensionskuverten?
 Nej, jag har alltid trott det var reklam
 xJag öppnar dem, men läser egentligen inte vad som står i dem
 Absolut. Det är viktiga saker, handlar om min framtid.
 Ja, snart får jag till och med användning av pengarna.
14. Betalar du TV-licens?
Nej, det är dyrt och onödigt.
 Ja, men bara för att jag åkte på en pejlare och kunde inte ljuga
 Det är klart! Vi måste stödja Public Service!
 Jag har ingen TV
15. Har du ICA-kort eller liknande?
 Nej
 Jag har ett, men använder det aldrig. Jag skaffade ett för min pojkvän/flickvän hade ett.
 Ja, och använder det om jag kommer ihåg
 xBonuscheckar från ICA är det bästa som finns! Använder det flitigt!
16. Har du körkort?
 Nej, men jag får köra EU-moppe!
 xJa
 Jag borde ha det, men polisen tycker annorlunda.
 Ja, och jag fick MC-behörighet på köpet
17. Har du mobiltelefonen i en liten hållare i bältet?
 xNej, det är töntigt
 Ja, men bara när jag är ute i naturen
 Ja, alltid
 Ja, i en hållare jag gjort själv av läder.
18. Är värdet på julklapparna du ger bort större än på dem du får?
 Nej, då går man ju minus!
Det brukar vara ungefär lika
 Jag vill aldrig ha någonting så jag får sällan dyra klappar
 Det är svårt att sätta ett värde på någon mina barnbarn gjort i slöjden
19. Har du köpt ett hus eller en bostadsrätt?
 Nej. Det är dyrt och onödigt. Det finns ju hyresrätter.
 Ja, det var dyrt och onödigt
 Ja, det var dyrt
 xJa
20. Prenumererar du på en dagstidning?
 xNej, jag läser inte tidningar
 Nej, men jag brukar läsa på nätet
 Jag prenumererar men jag läser den bara på helgerna
 Minst två nationella tidningar läses varje dag!
21. Jul/påskpyntar du på eget initiativ?
 Nej.
 Jag brukar sätta upp en elektrisk ljusstake i köksfönstret.
 xAdventstake med levande ljus, julstjärna, och några tomtar. Där går gränsen
 Julgran, utebelysning i minst ett träd, julblommor, änglar och en elektrisk ljusstake i varje fönste
22. Har du bil?
 Nej
 Ja, fast jag har egentligen ingen nytta av den
 Ja, annars hade jag inte klarat av mitt liv
Minibuss!
23. Bor du hemma hos föräldrarna?
 Ja
 Jag bor med några kompisar i en lägenhet
 Jag bor ensam
 xFamilj/partner
24. Äter du sill?
 Nej, det är ju rå fisk!
 xJa, men bara på jul/midsommar
 Utöver storhelgerna äter jag det nån enstaka gång
 Det är den ultimata maten, går att ha till och på det mesta.
25. Vad är ditt förhållande till kakor och bullar?
 Nej, enda kakor jag kommer i kontakt med är lårkakor
 Köper nån enstaka semla då och då.
En kaffe och kaka varje söndag skadar ingen.
 Jag kan citera hela "Sju Sorters Kakor"
26. Brukar du storhandla?
 Ja, om man med storhandla menar att köpa plusmeny på McDonalds
 Ibland så får jag ihop till TVÅ kassar med varor!
 Ja, om nån av minna vänner har en bil jag kan åka i
 xSöndagar är vigda åt shopping på ICA Maxi eller dylikt
27. Dricker du hellre rödvin när du går ut på krogen?
 Jag får inte komma in på krogen
Kan vara gott att ta ett glas vin mellan alla öl
 Enda krog jag kommer i kontakt med är stans finaste restaurang, och där är det vin som gäller!
 Jag har en egen vinprovarklubb med mina närmsta vänner.

Ålder:

 
 23 
   

Jag skulle heller aldrig ha gjort det här DUMMA testet  :( Jag som är sååå ungdomlig av mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0