Det slutade med Sandra och Stella trotts allt =)

När Kelly vaknade så gav jag henne en sen lunch ute på gården och efter maten gungade hon lite granna...Och rätt vad det var så ringde Sandra och sa att dom var på väg hem från utställningen dom vart på. Så jag och barnen åkte dit och lät Mogge fortsätta här ute på gården med eldning och krattning och allt han nu höll på med :)
Väl där så hade vi turen att bli bjuden på grillad hamburgare av Sandras svärmor, mycket gott var det!
Alfons och Stella delade på en hamburgare och Kelly åt kall korv direkt från backen, lite skit rensar magen va?!
Barnen busade på och jag och Sandra satt i solen och tittade på, fick även sjunga en och annan sång för dom små. Tur att man sjunger sååå fint..NOT...

Herre gud vilket skönt väder det vart idag!! Fast dom hade lovat stygg väder

Efter ett tag gick vi in så barnen fick leka lite mera och jag och Sandra fick surra lite till.
Mina barn började bli trötta så då var det dags att åka hem. På vägen hem fick jag sitta och sjunga högt och ljudligt så att inte Kelly skulle somna, så fint sjunger jag alltså, så illa att barnen inte ens kan somna ;)

Nu sover båda barnen och jag och Mogge sitter här och hoppas att det är något bra på tv:n ikväll, men det är ju Lördag så det lär det inte vara :(

Lite bilder från dagen så klart:

image212
Nyäten ute i solen.

image213
Hårt arbetande Mogge, med elden i bakgrunden..Eller röken rättare sagt :)

image214
Snygging!!

image215
I vagnen utanför Sandra..

image216
Mums med hamburgare!!

image217
Det tyckte Stella med..

image218
Mor och dotter, den ena sötare än den andre;)

image219
Stella hjälper Kelly att gunga..

image220
Sandra ville också gunga..Jorå, ställningen höll ;D

image221
Lördags godis i solen..

image222
Lill gumman!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, jag tror det blir tremänningar *fundera*
Gu, du måste ju ha gått ner bra mycket i vikt! Jag har tidningskortet på din familj när Kelly va nyfödd, och du är bra mycket smalare nu! =)
Det är bra att du lägger ut bilder, så vet jag hur mina släktingar ser ut *hehe*
Ha de finast!

2008-04-27 @ 16:39:59
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0