Det ska bli sååååååååååå skönt!!

Imorgon ska jag och Sandra på stan, helt barnledig och det går inte att beskriva hur skönt det känns att komma iväg utan barn!

Eftersom att Kelly är småförkyld och iomd väldigt gnällig och missnöjd så har jag noll tålamod just nu. Sen blir det inte mycket bättre av att jag har "kvinnornas favorit vecka" heller, och av att Alfons är tjurig och trottsig!
Idag har jag inte gjort annat än att bråka med barnen och klagat över min onda tjej mage:(
Hoppas att det blir bättre av att få komma hemifrån en dag. *håller tummarna...Hårt!*

Kelly har dessutom haft utslag under hakan (hakorna) i ett par månader nu, i går vart det lite värre, och idag verkar hon ha klåda. Klådan kan hon ju iofs ha haft ett tag utan att vi har märkt det, och kanske det är en bidragande effekt till hennes missnöje..? Har inte vart på BVC med det än, men på Måndag ska jag dit så sköterskan får kolla. Hoppas att det finns någon salva man kan få mot klådan iallafall.

Just nu ligger Kelly i sin säng och skriker, jag och Mogge har vart up om vart annat, men inget duger, och blåtta tanken på att få komma ifrån det här, om än bara för imorgon får mej att sväva på moln. Jo det är sant, så lycklig är jag över att få lite tid utan barn.
Nästan jämt jag är någonstanns så har jag minst ett barn med mej. Jag kan komma på 2 ggr det här året som jag vart barnledig, det var på 50 årskalaset och för 2 veckor sen när jag var til tandläkaren, inte specielt mycket att hurra för. Innan dess minns jag inte ens när det var..

Nu ska jag upp och klia Kelly under hakan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0