det här skulle in igår...

Men eftersom att Mogge kollade på "grannfejden" på web tv:n så gick det inte, och idag har det vart fullt upp ändå..

Jag hade ju stora planer för dagen idag, men eftersom barnen vart hängig och små grinig så bestämde jag mej för att vi skulle hålla oss på hemmaplan idag. Skönare att vara hemma om barnen är grinig och ev på väg att bli sjuk.

Men inte vart jag sittandes helt sjäv för det inte =)
Jga ringde helt enkelt och hörde om sandra med familj ville komma en sväng. Det ville dom. *hurra*

Käkade middag och fikade..
Och så som Alfons lekte med Stella så är det nog ingen fara att släppa iväg han på dagis imorgon. Jag har vart lite tveksam om just dagis fråggan, men är han inte sämre tills imorgon så får han så klart gå på dagis.

image128
alfons i sin Billabong tröja som han fick av Moffa.

image129
"Host host host"..*Högfärds hosta*

image130
Stella uppsnoffsad i slirre..

image131
Wienerbröd för hela slanten. Gissa hur golven såg ut efter :)
Stella ser lite drogad ut, men jag lovar det var hon inte..

image132
Krystat smile, med två barn i famnen.

image133
Mys/bus framför Teletubbies.

image134
Sandra och Fredrik.

image135
Mogge (inte heller drogad) och Kelly har kvällsmyset.

Kommentarer
Postat av: Anna

Söta och fina bilder =)
kram kram

2008-04-14 @ 22:04:26
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0