Besök hela dagen..

Ja, när jag lämnade Alfons på dagis i morse så frågade Petra (en tjej på dagis mamma och även grannens dotter)  om jag bjöd på kaffe. Självklart! Så jag och Kelly sprang hem och satte på kaffet och strax efter kom hon med bilen efter hon släppt av Ellen på dagis. Jätte trevligt att surra med henne en stund och suga på en kopp kaffe. Kul som sagt att träffa nya bekanta! Hon har bott här i Kövra när hon växte upp och har även vart in i det här huset när hon var ung. Hon tyckte att vi hade fått det fantastiskt fint här :) Men det är klart, hon jämnför ju med hur det såg ut här förrut och då var det lååångt ifrån fint.

Sen tog jag en dusch och for sen på Ica och handlade det nödvändigaste. Väl hemma från affären slängde jag ihop middag så att det var klart tills det var dags att äta. Tog en promenad innan vi hämtade Alfons på dagis, åh herre jisses vad jag svettades!!
På väg hem från dagis kom Carro, vi satt ute i solskenat och fikade och snackade skit;) När det var dags för middag dukade jag upp på sten plattorna utanför bron, så där satt vi och åt våran middag tillsamman med CArro och alla små kryp som säkert var där...Men runt klockan 17 (tror jag), då började KElly bli riktigt trött eftersom hon bara sovit mellan 10.30-12.00 och sedan inte velat sova något mer, då annsåg jag att det skulle bli lättare att hålla henne vaken fram tills läggdags inne, det är lättare att röra sej inne och det finns mer leksaker..

Nu har Carro nästan nyss åkt och jag har alltså haft sällskap av någon vuxen nästan hela dagen.. kul!

Nu ska jag se om jag hinner läsa lite fler bloggar innan "Barnmorskorna" börjar, se om jag får gråta en skvätt och hjälpa de förlösande mammorna att krysta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0