Är det våran tv det är fel på??

Det är ju aldrig något bra på tv:n nu för tiden !!
Annat var det när Big Brother gick, då hade man något att se varje kväll nästan. Vart har alla reality serier tagit vägen..??..Dom roliga alltså..
Vad går nu då: Ensam mamma söker, frusna män söker mm mm. Bara skit om ni frågar mej !!
MEn visst tycker många att Big Brother är skit och dravell, men för mej är det ungefär samma sak som att läsa bloggar, fast man får bild och inget döljs! Åhhh vad jag saknar det programmet !!

Hade jag vetat bättre hade jag gått och lagt mej, men nu gör jag tydligen inte det med tanke på att jag sitter här och klagar på allt skit som går på tv:n istället...

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
                                                                                    *SNARK*

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Vad är det för fel på oss, som inte kan gå och lägga oss istället? Jag sitter också här och har skittråkigt...

2008-04-24 @ 21:36:28
URL: http://gardvall.blogg.se
Postat av: Desirée

Jaa gud vad jag saknar också bigbrother. De var ju skit bra ju. :)

2008-04-25 @ 12:10:29
URL: http://glitterfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0