Äntligen kväll!!!

Som jag har längtat efter denna stund på dygnet idag, den tiden så barnen ligger i sängen och ska sova för natten. JAg har inte orkat lekt med barnen alls knappt idag, det lilla jag har lekt med dom hara bara kännts jätte tråkigt och slött. Så istället för att lekt med dom så har jag försökt att få annat gjort medans dom lekte, t.ex, hängt tvätt, vikt tvätt, plockat i köket, i vardags rummet och torkat ur lite i badrummet...Jätte rolig mamma min barn fick då...
Barnen har spenderat mestadels av tiden i lekrummet ieftermiddag och jag var som vanligt framme med kameran.
Ledsen Maria, men jag fick inte till att vrida bilderna idag.

image81
KElly kryper för fulla muggar...Nästan iallafall. Hon tar sej åt rätt håll!

image82
Gos Affe!

image83
Kom och köp! Kom och köp!

image84
Rymnings försök på går!

image85
Uppochner vända världen..

image86
Go med mamma! Och jag fick som vanligt försöka knäppa bilder på mig själv och Kelly (det blir ju sååå bra bilder då)

Ungefär så har det sett ut här hemma sen hämtning på dagis..

Nu ska jag gå upp och ge Kellan nappen. 3:dje gången på ca 20 minuter. Det är kul..

Kommentarer
Postat av: Mimi

Klart att jag skryter om mitt gofika när du skryter om din hurtighet!! Du bara promenerar och promenerar och tänker inte alls på mig som sitter här hemma i soffan!!!

Fint lekrum ni har! Skryt-rum... ;)

2008-04-07 @ 19:27:33
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0