Andra avenyn...

Nu ska jag titta på några avsnitt som jag missat av Andra avenyn. Det går bara inte att missa! Sååå bra!

Tänkte bara att alla ville veta det ;)

Sen ska jag sova och hoppas på att vi inte försover oss imorgon bitti också. Kelly vaknade 8.20 och Alfons fick jag väcka efter att ha gjort både mej och Kelly iordning, slängde i barnen frukost och sen åkte vi på dagis..Min frukost hanns inte med.
Men som tur va träffade jag och KElly Willy (svärmors man) på Domus, han var så snäll så att han bjöd mej på fika/frukost. Tack snälla du!

Nä som sagt, Andra avenyn väntar...

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Men vart är dina bloggar idag då?? Säg inte att du haft viktiggare saker för dig! ;)

2008-04-08 @ 15:57:23
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0