Vad lustig man är..

Eftersom att Kelly är ett "kräkbarn" så är det inte ovanligt att jag har lite av hennes kräk eller säckel i håret. Och sen jag vart två barns mamma så har jag inte tid att tvätta håret 10 gånger om dagen direkt, men som igentligen skulle behövas,  så jag går alltså mestadels av dagarna med hennes kräk i håret (alltså bara lite i topparna, inte fulla huvudet) och låtssom som att det inte finns där, och det lustiga är att det gör mej inget heller. Jag har väl blitt van skulle jag tro..MEn igår när Alfons åt yogurt till kvällsfika och råkade kleta lite yogurt i mitt hår, då jäklar  fick  jag bråttom in i duschen, för vem vill ha yogurt i håret?! Så alltså har jag tydligen hellre kräk i håret än yogurt!! så är det..

Nu är iallafall Alfons lämnad på dagis och Kelly sover ute i vagnen..Jag ska ta och sätta upp lite tavlor på väggen på våran gudotter Engla, som även är Alfons kusin, sen ska jag lämna min önskelista till min alldeles egna tomte Mogge som sen ska bege sej på stan, på jakt efter det jag skrivit ner på listan..Hoppas att jag får allt som står där;)
När jag var på stan igår så passade jag på att lägga undan lite kläder jag vill ha så att han skulle få det lite lättare för sej idag på stan, men sen om jag får det eller nåt annat det visar sej på julafton :D...

NEj nu  är det färdigt suttet här för stunden, nu sk jag göra nåt vettigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0