Jul papper är funnet!!

Ha ha, jag hittade jul papper så nu ska jag slå in lite klappar! Fast jag har nästan inga ettiketter istället, så slår jag in alla så vet jag inte vems som e vems sen..Hmmm vad ska jag hitta på då rå? Får väl slå in dom som jag e säker på att jag kommer ihåg då...

Kelly har iallafall sovit snart 4 timmar ute ivagnen, det kanske inte är så konstigt at thon inte sover på natten när jag tänker efter:/ fast hon brukar ju inte sova fullt så här länge på dagen..Hmm måste kolla att hon andas...

...Hon andades *pusst*.  Hon e väl bara väldigt trött, och det kan jag ju förstå med tanke på hur hon var inatt..

Nä nu ska jag slå in nåra klappar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0