Ibland mår jag så illa..

Ja det finns vissa saker som verkligen kittlar mej på kräknerven! Eller ganska många saker, men här är ett axplock:

*Spindlar ( i alla former och storlekar, tom lyckospindlar är äcklig)
 
*Kräk ( mitt eget är värst!!)

*Möggel på mat (ja måsta jag säga mer..)

*Nalle Puh  (Herre guuud villken överskattad björn, han e ju dum ju!)

 *Barnprogram på vuxenkläder, som tex Snobben och hello Kitty ( Jag tycker det e sjukt att jag och mina barn ska ha möjlighet att ha samma motiv på kläderna om jag skulle villja, nej barnkläder på barn tack!)

 *MEN framför allt är det alla dom som kallar sina och andras barn för prinsar och prinsessor!!! Herre gud, har ni hört nåt så irritersamt?! Det har då inte jag iallafall.. DEt är väll varken gulligt, tufft eller sött på något sätt.
Nej jag tycker det e hemskt, rent ut sagt!
HEmma hos oss bor det då inga barn med blått blod på någe sätt, bara helt vanliga, super söta barn, som INTE är släkt med kungen eller drottningen, och bör därför inte kallas för prins eller prinsessa! Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra, det e ett som är säkert.. Jag tror att jag tycker att det e lite töntigt faktiskt, och att det är där skon klämmer...Ja det tycker jag! Nu har jag bestämt mej för det..

Med det sagt så säger jag go natt och vi hörs eventuellt imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0