Göra lös..

När var jag så här göra lös sisst tro?? Jag har inget att göra, absolut inget! Mogge sover så jag har ingen lust att börja hammra upp tavlorna som sk aupp, Kelly sover så jag har ingen Kelly att leka med, Alfons är  på dagis, maten är redan klar för dagen, tvätten är stoppad i maskinen, tvätten som hänger har inte torkat än och går därför inte att vika in, julpapperet är slut så jag kan inte slå in sissta klapparna..så vad gör man?!


...Jag tror att jag går och väcker Mogge så har jag nån att röka vattenpipa med;)
Inget farligt i pipan, bara lite lakrits tobak, som det inte är nån nicotin eller tjära i, Melass tobak tror jag det heter...

Ja det gör jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0