Fy fasen vad kallt!!

Jag och "grannen"  var ut och gick efter vi hade lämnat dom större barnen på dagis nyss. Hade tänkt att gå dubbelt så långt, men eftersom att jag är så sen med att inse att det faktiskt är super kallt ute, så fick jag avvika när vi gick förbi infarten till oss=(
JAg som ändå tyckte att jag pälsat på mej ordentligt med långkallsonger, underställströja, tjocktröja och jacka (ja, byxor naturligtvis också..) MEN ingen mössa och bara ett par jumpaskor,.Så för att skylla mej själv så skulle jag kanske igentligen ha gått den sissta biten också så att jag kanske lär mej nån gång att klä mej riktigt..

Jag ska önksa mej en sån där täck kjol av Mogge i julklapp tror jag, eller varför inte ett par täck byxor..? Nåt som värmer mitt arsele när jag är ute iallafall;)

..Och en mössa som värmer mitt kloka huvud!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0