Fika buffe!

Vi var på stan igår efter att vi hämtat igen Alfons hos moffa (där det hade gått super bra) och tog en fika buffe på Lime, åh herre gud så gott det var!! Mycket att välja på och bara gott dessutom, så det vart dagens middag det;) Man måste väl få unne sej ibland va?! Mycket , mycket konstigt att jag aldrig går ner alla gravid kilon som jag la på mej, kan inte förstå;) MEn man får ta nya friska tag på Måndag..HAHAHA, trodde jag på det själv eller!!
JAg lär nog få drass med dom här kilona tills... ja tills när då?? mest troligt hela livet, som det känns nu..Hellre lyckligt fet än olykigt mager : D Där fick jag till det..
Och Mogge har ju inte haft nåt att invända, tack å lov!! Han är så snäll, hur jag än ser ut så säger han nästan varje dag att han tycker att jag är världens vackraste, det får mej att känna att det kanske inte är nån jätte brådska att gå ner, huvudsaken att jag inte går upp nåt mer så får jag vara nöjd... Men nån vacker dag så vill jag kunna känna mej smal och vacker också..
Färdig tjatat om vikten!


Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0