överlevde!

2 kilo upp på bara fyra veckor.. INTE bra tycker jag! Bra tycker barnmorskan.. jaja, alla tycker olika!

Alla andra värden var jätte bra  och vi hann prata lite kring mitt kejsarsnitt som ska göras. Jag blir nervös, men hon menade att förmodligen hade jag lika ont efter Alfons förlossning, fast då mellan benen, med tanke på min (som läkaren på kvinnokliniken uttryckte sej) "största bristningen han sett, bara hört talas om en sådan tidigare"
 Jag minns inte ens att jag hade ont då, däremot var jag rätt så jävla öm efter Operationen 2 år senare, då allt rättades till.. Kankse jag ska jämföra med det då?

Annars idag så har jag kört sönder Saaben.. den står 200 meter hemifrån med varningstriangel bakanför.. Mogge gissar på att toppen har gått.. Jaja, inget ont som inte för något gott med sej.

Nu middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0