När ska man hinna med allt?

Herre gud!
Insåg när jag igår snegalde på min "dessa-papper-måste-fixas-hög" att detta måste fixas snarast! Allt bara växer på hög!
Nog är jag tacksam att jag får jobba, men när jag gör det så stannar liksom allt annat upp, förrutom familj då förståss. De kan man ju inte sätta på pause (tyvärr;))

Men jag gruvar mej för alla dessa papper soms ka skickas till Höger och Vänster!
*Vårdbidrag
*Havandeskapsintyg
*Vab-dagarna nu senast (där alla arbetsgivarintyg ska kopieras och skickas med)
*Stöd familj
*Papper till TELIA angående vårat skit internett telefoni
*LSS-handläggaren på kommun

osv osv..

Detta var det jag kom på nu, på rasten.. jag vet att det är mer, men vad kommer jag inte på..

jaja.. suck suck.. Dessutom måste vi verkligen tvätta ikväll, VERKLIGEN! Dubbelsuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0