namn osv..

Ja detta med namn är ju verkligen inte lätt! JAg tycker att jag har massa fina förslag, det tycker inte Mogge..
Pojknamn är mycket lättare och det finns hur många som helst som jag gillar.. Men, nu är det en tjej och inte mindre än 3 tjej namn måste finnas så småning  om.. om drygt 80 dagar (läste jag på familjeliv nyss)

*Edith
*Lykke
*Lisen

Är de 3 namn som jag skulle vilja ha som tilltalsnam, alltså ett av de. Som mellan namn vill jag ha ett släkt namn, men vet ej heller vilket.. Vad Mogge tycker vet jag inte riktigt, svårt att få ett klart svar av en karl, uppenbarligen.


Annars mår jag bra, förrutom fogarna som ev kommer att bli min död! (tack Mimi för tipsen förresten!)
Jag tycker inte om när det rör sej, vilket är jätta ofta och nästan så att det gör ont.. Jag tycker naturligtvis om livstecknet, men jag mår illa av känslan.

Det är redaan tungt och jag flåsar bara av at röra mej minsta lilla och jag undrar; Vart kommer detta sluta?!

Barnen och maken är fina och sympatiska som förstår min brist på ork och mitt mindre bra humör.

Nu ska jag gå ut till barnen som är ute och leker med Molly som vi har passat i några dagar.. Idag åker hon hem och barnen är lite ledsna för det.. Det kommer fler tåg!


Tack å adjö!






Kommentarer
Postat av: Mimi

Åh, Lykke är ett av mina absolut favoritnamn! Synd att jag inte behöver fler namn bara ;)



Bearbera Mogge lite till du så går det nog bra :D

2011-03-17 @ 12:24:30
Postat av: Karin

Jag röstar absolut på cykelnyckel... eller Lykke... ;)

2011-03-17 @ 20:49:40
Postat av: Lola

Lykke går fetbort för min del. Nä, Edith! Ett mycket fint namn men jag älskar ju såna där äldre namn. :-)

2011-03-17 @ 22:04:41
Postat av: Cissi

åhhh Lykke eller Lisen tycker jag =) Edith känns lite för gammalmodigt, det ska ju passa ihop med Alfons å Kelly också!

2011-04-08 @ 09:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0