kväll

tänk att det vart kväll även denna dag! :)

Trött som fan och ont mest överallt.. jaja..

Alfons har fått tillbaka sin jäkla hosta, så vi får se hur det ter sej under natten. Förhoppningsvis är den inte värre, annars måste jag nog låta han vara hemma och vila imorgon :/

OM inte Alfons blir sämre så nalkas det jobb hela veckan, både i Hackås och som ass. skönt att jobba även om jag känner mej som en gammal fosil med kraftig övervikt, men tiden kanske går liiite snabbare då.

3 (helvetiska) månader kvar!
Inget rosa skimrande gulli-gull här inte.. Flickan är väldigt efterlängtad, men graviditeten är vidrig. Hade inte förväntat mej att det skulle var så här jobbigt denna gång. Inte alls.

Men som alla försöker trösta mej med "jag får ju ut något bra av det i slut ändan"
Ja det får vi då fan hoppas!

Kommentarer
Postat av: AnnA

Ja, det är klart du får ut nåt bra av det =)

Jag väntar fortfarande på magbild ;)

2011-03-07 @ 22:40:43
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0