Inget monster!!

Jag vet inte hur våran fantastiska son framstod i i förra inlägget. Känns som om jag målade upp honom som ett monster - vilket är helt fel!

Alfons är fantastisk, på alla sätt! Omtänksam, givmild, tacksam, fin på alla sätt och vis.
Dock så han ju han ett socialt handikapp, så som många andra, skillnaden är att han har en diagnos som konstaterar detta, villket många saknar. Men, det syns inte utåt på honom.

Vill bara skriva detta så att ingen kan misstolka eller missuppfatta något.
Alfons är världens bästa kille och det talar vi om för honom varenda dag, vi skulle nog inte ens välja bort hans Autism om vi kunde. Då skulle inte Alfons vara Alfons!

Alfons och Kelly är de bästa barn man kan få oavsett Autism eller ej, bråk eller inget bråk osv!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Så klart är Alfons inget monster :) Det var inget som pekade åt det hållet i ditt inlägg, oroa dig inte för det :)



2011-03-26 @ 15:19:15
Postat av: Lola

Nä, jag reagerade inte heller o tänkte att han är hemsk. Jag tycker att han verkar vara en helt fantastisk kille! :-)

2011-03-26 @ 15:39:14
Postat av: Marleen

Igen kan undgå din kärlek för dina barn, du behöver inte oroa dig där...



Däremot är Alfons HEMSKT söt... och DET är erat fel, som han få leva med ;)



:):):):):)

2011-03-26 @ 16:05:07
Postat av: Sara

Jag känner samma i min egen blogg, som bara gnäller precis hela tiden. Mitt liv måste låta så hemskt.. men samtidigt, jag skriver för min egen skull och det är ett bra sätt att ventilera och kunna se tillbaka om några år och faktiskt läsa HUR det var! Hejja o hurra för din blogg, som skriver vardag o inte förskönar ngt. Fortsätt med det, ingen ifrågasätter en förälders kärlek, alla förstår att ni kan bli trötta, som vem som!

2011-03-26 @ 20:08:48
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Joanna

neeej, jag reagerade absolut inte så, du skrev absolut inte på nåt sånt vis! Det behöver du inte oroa dej för.. =)



Kram på er..

2011-04-05 @ 02:01:46
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0