....

Jaha, då var det helg, igen? Herregud vad denna vecka gått fort! Vart har den tagit vägen?

Well well, skönt är det och imorgon ska jag och Emma göra stan osäker :)
Ikväll har vi hunit med både barnkalas och Fredagsmys, innan dess så städade vi hela nedervåningen tillsammans och lyssnade på Tigerjakt..


Borde gå ner i tvättstugan och hämta tvätten samt hänga den.. Meeen, jag vägrar! Det får bli imorgon.

Dessa fogar kommer att ta kål på mej, bara så ni vet! Kan man avlida av foglossning? På allvar..!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Stackare! Jag tror nästan att man kan avlida av foglossning, jag var iaf väldigt nära och helt övertygad. Fast rent medicinskt så höll inte min teori...



Jag minns när jag "Visst kunde klara mig själv!" och var frustrerad över att M var tvungen att vara hemma eftersom jag inte kunde klara D själv. Då tog jag D i vagnen och skulle promenera till affären, men satt vid vägkanten och stortjöt efter halva vägen så M fick komma och hämta oss, inte sååå kaxigt kanske ;)



Ta pyttesteg, sitt absolut inte med benen i kors, backa i trappor osv - det underlättade för mig när jag väl tänkte på det.

2011-03-12 @ 07:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0