Snart!

Om 2 arbetsdagar har jag semester!
Hela 2 veckor och det ska bli skönt att slippa kliva upp en så omänsklig tid som 04.30, som i morgon när jag har öppning.

Imorgon ska Alfons följa med mej på jobbet och han har tjatat sedan imorse innan jag åkte på jobbet om att han vill följa. När jag talade om för han att han skulle äta frukost på mammas jobb imorgon, så ville han gensat gå och lägga sej. Då var klockan 18.00 (kors i taket) sedan dess har båda barnen sovit och både Micke och Jessica och Susanne, Joel och Danne har vart här och druckit kaffe med oss =)

I går i stan hittade vi inget klinkers som vi tyckte var snyggt för en human penning. Närmare 1000:-/kvm kändes inte så lockande, så på Lördag åker jag, Mogge och Alfons till Sundsvall och kollar om vi hittar något annat där.

Imorgon kommer min farfar och hjälper Mogge att riva upp resten av hall golvet och lägga ner golv värmen!

Nu ska jag ta igen lite bloggar som jag missat sedan igår morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0