Min lilla tös!

Imorgon blir min och Mogges lilla, söta, busiga, trotsiga, ur mysiga, roliga, charmiga, tjuriga, duktiga, underbara dotter
2 år, fatta 2 ÅR!! När hände det liksom ?!
Hon kommer iallafall att få besök av momma och gammelmoma imorgon, så det kommer inte bli en jätte tråkig födelsedag bara för att Alfons är lite febrig, det ska jag minsann försöka se till =)
JAg har visserligen ingen tårta att ge henne på sängen, men hon blir nog minst lika glad för en flaska nyponsoppa skulle jag tro.
Momman hade tydligen bakat en tårta att ta med imorgon, så det var ju himla snällt av henne! För själv har jag strejkat vad gällande all bakning inför födeösedagen. ICA har himla gott fikabröd dom med. Tårta kommer jag göra till helgen, men thats it! Jag har inte orkat när det vart så varmt och nu känns det som att det är liiite för sent att börja baka 7 sorter tills imorgon. Om inte Alfons är allt för seg så åker vi till Svensta och handlar något gott att bjuda på till kaffet, för mat ska dom få iallafall momma och gammelmomma.



















Skulle kunna bombardera bloggen med bilder på min vackra dotter, för vacker som en dröm är hon!
Det gäller såklart även min otroligt stiliga son, men det är inte hans dag imorgon, det är Kellys =)

Kommentarer
Postat av: hanna

men vilken sötnos å tänka sig 2 år bara springer iväg, hoppas man inte känner att de nästkommande går lika snabbt, då e man gammal på riktigt innan man ens hunne blinka. Hoppas din söta dotter får en underbar födelsedag imorgon. ha de gott hanna å olivia

2009-07-06 @ 23:01:32
Postat av: Marleen



Jättegulligt halsband, vart har ni tillverkat det?



Hoppas hon får en toppendag imorron, och att Alfons mår bättre så han får smaka på mormors tårta... :)

2009-07-07 @ 09:26:50
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0